Pogosta vprašanja
Odgovori na pogosta vprašanja
Registracija je možna na povezavi https://www.zagrabi.si/registracija/.
Pri registraciji izpolnite vsa potrebna polja z resničnimi podatki. Osebni podatki, ki jih boste podali pri registraciji, ne bodo javni, ampak varno shranjeni na naših strežnikih.
Drugim uporabnikom bo vidno ime trgovine in spletna povezava do trgovine. Predlagamo, da pri obeh uporabite isto ime. Po uspešni registraciji imena trgovine ni več mogoče spreminjati.
V primeru, da opravljate dejavnost, oziroma imate podjetje, ustrezna polja dopolnite s podatki.
Po uspešni registraciji boste na elektronski naslov prejeli elektronsko sporočilo, v katerem boste našli spletno povezavo, s katero boste potrdili registracijo.
Za aktivacijo računa za prodajo se prijavite v račun prodajalca in na nadzorni plošči pritisnite okence naročnina.
Kot fizični osebi vam je za prodajo izdelkov na voljo brezplačna naročnina, ki traja en mesec in jo z vsakim novim mesecem lahko podaljšate. Enostavno izberite naročnino in jo poiščite v košarici. Pri tem je lahko v košarici samo naročnina, morebitne ostale izdelke morate odstraniti iz košarice. Šele potem izpolnite podatke in opravite nakup, pri čemer ni potrebe po dodajanju plačilne kartice, saj je naročnina brezplačna.
V primeru, da opravljate dejavnost, oziroma imate podjetje, izberite naročnino, ki vam najbolje ustreza.
Na voljo imate mesečno naročnino, ki se samodejno podaljšuje do preklica, in letno naročnino.
Če uporabljate račun kot fizična oseba, morate brezplačno naročnino podaljšati vsak mesec.
Po pretečeni naročnini bodo vsi objavljeni izdelki postali neaktivni in objavljanje novih izdelkov ne bo mogoče.
Postopek je isti kot pri prvem nakupu naročnine. Neaktivne izdelke lahko po ponovnem nakupu naročnine spet aktivirate in dodajate nove.
V primeru, da opravljate dejavnost, oziroma imate podjetje, in ste izbrali mesečno naročnino, se ta samodejno podaljša vsak mesec, če pa ste izbrali letno naročnino, se ta samodejno podaljša vsako leto.
V primeru, da želite preklicati naročnino, v nadzorni plošči v razdelku “naročnina” pritisnite na gumb “preklic.”
S tem bo naročnina preklicana, vseeno pa vam bo omogočena objava izdelkov in ostale storitve do izteka zakupljene naročnine.
V primeru, da želite nadgraditi paket, pri želenem paketu pritisnite na gumb “zamenjaj paket” in opravite nakup do konca.
Za prejem plačila sodelujemo s plačilnim sistemom Stripe. Preden vam omogočimo objavo izdelkov, morate svoj račun na tej spletni strani povezati z računom na spletni platformi Stripe. Svoj Stripe račun si lahko ustvarite na tej povezavi.
V primeru, da ste fizična oseba, se enostavno registrirate.
Pri nastavitvi računa boste morali izpolniti več podatkov.
Ker spletna platforma Stripe ne podpira slovenskega jezika in je vse v angleščini, imate tukaj prevod:Country (Država):
SlovenijaYour products (Vaši izdelki)
Business website (Poslovna stran): Sem prilepite spletno povezavo do vaše trgovine (npr. https://www.zagrabi.si/trgovina/imetrgovine/)
Business description (Opis dejavnosti): Tukaj izberete “Other merchandise”. V opisu lahko s svojimi besedami opišete, kaj boste prodajali ali pa samo navedete naslednje: I will sell my used items on this marketplace.
Account details (Podatki računa):
Type of business (Tip računa): Fizične osebe izberete “samostojni podjetnik”. Ta izbira velja tako za fizične osebe kot za lastnike S.P.-ja. Fizične osebe, pri izbiri tega tipa računa izpolnite vse osebne podatke, razen davčne številke in matične številke. Lastniki S.P.-ja pa morajo izpolniti tudi polje z davčno številko in matično številko.
Business address (Naslov): Ulica, poštna številka in mesto.
Legal name (Vaše polno ime): Ime in priimek.
Phone number (Telefonska številka): Napišite svojo telefonsko številko.
Date of birth (Datum rojstva): Označite datum rojstva.
Home address (Domači naslov): Ponovno navedete ulico, poštno številko in mesto.
Credit card statement details (Izpisek bančne transakcije):
Statement descriptor (Izpisek na transakciji): Tukaj lahko po želji napišete, kaj želite, da se kupcu izpiše na njihovem bančnem izpisku. Priporočamo, da napišete ime svoje trgovine.
Bank details (Podatki banke):
Bank country (Država banke): Tukaj izberete, kje se vaša banka nahaja -Slovenija.
IBAN: Vpišete svoj IBAN in ga še enkrat potrdite. Sem se bodo stekali vaši prihodki.
Two step authentication (Zaščita): Priporočamo, da izberete “get text message” (besedilno sporočilo), saj bo tako vaša prijava varna in enostavna. Ob vpisu boste vedno dobili “sms žetonček”, s katerim se boste prijavili v vaš Stripe račun.
Za zaključek še enkrat vpišite elektronski naslov in geslo.
Zdaj lahko Stripe račun povežete z našo stranjo in objavljate oglase.
Spletna platforma Stripe vam bo na elektronski naslov poslala elektronsko sporočilo s spletno povezavo za aktivacijo računa. Pritisnite na spletno povezavo in potrdite svoje podatke s priloženo sliko osebne izkaznice, potnega lista ali vozniškega dovoljenja.
S tem je vse urejeno. Veselo na delo, objavite svoj prvi oglas! 🙂
Izdelek lahko enostavno objavite tako, da na nadzorni plošči prodajalca pritisnete na gumb “Izdelki” ali na gumb “Dražbe”.
Na želeni oglas pritisnite “dodaj” in izpolnite vse podatke (Ime izdelka, dodajte sliko, ceno, kategorijo, opis, zaloga, itd.) in pritisnite gumb “shrani”.
Za nastavitev poštnine se premaknite v račun prodajalca in na nadzorni plošči pritisnite “nastavitve”. Tam boste videli gumb “dostava”.
Če pritisnete na gumb “dostava”, se vam bo odprla nova možnost “uredi”.
Tukaj lahko izbirate več možnosti.
Vsako možnost lahko uredite in za vsako posebej nastavite vrednost poštnine. Nastavite lahko tudi določeno vrednost nakupa, pri kateri je poštnina brezplačna.
Poštnine lahko uredite glede na razrede glede velikosti izdelkov (mali izdelki = nižja poštnina, veliki izdelki = višja poštnina).
Ob objavi izdelka lahko dodate tudi razred poštnine.
Če želite kontaktirati prodajalca za informacije o določenem izdelku, pritisnite na gumb “vprašaj”, ki vas bo preusmeril na sporočila.
Prodajalca lahko kontaktirate tudi na strani njegove trgovine, kjer lahko pritisnete na gumb “kontaktirajte prodajalca”, ali pa na profilu prodajalca, kjer lahko pritisnete na gumb “zasebno sporočilo”.
Prodaja poteka neposredno na spletni strani.
Želeni izdelek vstavite v košarico in zaključite nakup. V zaključku nakupa vstavite vse svoje podatke, da bo prodajalec lahko paket poslal na vaš naslov.
Plačate lahko s svojo debetno ali kreditno kartico.
Po opravljenem nakupu bo prodajalec pridobil vse potrebne informacije, da vam pošlje paket z želenim izdelkom.
Izdelek, ki vam je všeč, enostavno vstavite v košarico tako, da pod izdelkom pritisnete na gumb “Dodaj v košarico”. Nato kliknite na košarico in preglejte, če vsebuje želene izdelke in pritisnite na gumb “Nadaljuj na blagajno”. Pri zaključku nakupa vpišite svoje podatke, da vam bo prodajalec lahko poslal paket. Vpišite še številko debetne ali kreditne kartice in dokončajte nakup.
V primeru, da izdelka niste dobili, najprej kontaktirajte prodajalca in se pozanimajte, če je že poslal vaš izdelek. Prosite ga za sledilno številko, s katero lahko na navedeni spletni strani spremljate stanje paketa: https://sledenje.posta.si/
Če se prodajalec ne bo odzival, nas kontaktirajte na elektronski naslov podpora@zagrabi.si, ali pa izpolnite kontaktni obrazec, ki ga najdete tukaj ______________, in odgovorili vam bomo čim prej.
Ko bo vaš izdelek prodan, boste obveščeni preko elektronske pošte. Dobili boste elektronsko sporočilo o naročenem izdelku in vse podatke kupca, ki jih potrebujete za uspešno pošiljanje paketa.
Če želite pogledati vse svoje prodane izdelke, se premaknite v račun prodajalca in na nadzorni plošči pritisnite gumb “Naročila”.
Ko prodate izdelek, se premaknite v račun prodajalca in na nadzorni plošči pritisnite gumb “Naročila”.
Izberite določeno naročilo in prikazale se vam bodo vsi potrebni podatki za pošiljanje paketa.
Vsak paket morate nujno poslati priporočeno!
Tako boste dobili sledilno številko, ki jo morate shraniti, dokler kupec ne prevzame paketa.
Prodajalec sledilno številko paketa posreduje kupcu tako, da v razdelku naročil izbere dotično naročilo in v okence za sledilno številko vpiše dotično sledilno številko. Ko to prodajalec opravi, izbere, da je naročilo zaključeno.
Kontaktirate nas lahko na elektronski naslov podpora@zagrabi.si ali pa izpolnete kontaktni obrazec na _________.
V primeru, da spletne strani nočete več uporabljati in bi radi izbrisali svoj uporabniški račun, nas kontaktirajte na elektronski naslov podpora@zagrabi.si ali uporabite kontaktni obrazec na __________.
POZOR: Vašega računa ne bomo izbrisali, dokler ne boste imeli poravnanih vseh obveznosti.
Pri prodajalcih morate biti pozorni na več stvari:
– Slike: Pazite pri tistih prodajalcih, ki imajo objavljene slike izdelka iz interneta, saj le-te ne zagotavljajo, da bo izdelek v istem stanju kot prikazano.
– Pazite pri izdelkih brez opisa ali s kratkimi, površnimi opisi.
– Bodite pozorni pri izdelkih, ki se prodajajo za veliko nižjo ceno kot ponavadi, še posebej, če je izdelek vreden.
– Prodajalec je dobil več slabih ocen ali/in komentarjev.
V katerem od zgornjih navedenih primerov vam priporočamo, da kontaktirate prodajalca za slike in dodatne informacije glede izdelka.
V kolikor opazite, da prodajalec s svojim izdelkom krši pravila in pogoje spletne strani, ali se vam zdi kaj sumljivo, nas takoj obvestite, in sicer tako, da pri izdelku pritisnete na gumb “Prijavi oglas”.
Prikazalo se vam bo okence, kjer boste lahko izbrali eno izmed predlog prijave ter dodali razlog za prijavo.
V kolikor želite naročnino prilagoditi, da bo ustrezala vašim željam, nas kontaktirajte na elektronski naslov prodaja@zagrabi.si. Odgovorili vam bom v čim krajšem času.
Kontaktirate nas lahko na elektronski naslov podpora@zagrabi.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec na _____________.